Zwrot Wymiana Reklamacje
ZWROT
Jak możesz zwrócić produkt?
Co się dzieje po dokonanej przez Ciebie procedurze zwrotu?
z zawartością paczki.
WYMIANA
Jak możesz wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić zamówiony produkt, najszybciej będzie, jeśli złożysz i opłacisz nowe zamówienie.
W przypadku wymienianego towaru postępuj zgodnie z opisaną wyżej procedurą zwrotu towaru. Zwrot środków nastąpi zgodnie z polityką zwrotu – do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Nowe zamówienie możesz złożyć od razu, nawet w tym samym dniu, w którym doręczono Ci przesyłkę.
REKLAMACJA
Jak możesz zareklamować produkt?
1. Wypełnij formularz reklamacji (pobierz).
2.Starannie zabezpiecz i zapakuj wysyłany produkt, tak, aby nie uszkodził się podczas transportu.
3.Paczkę z produktem oraz wypełnionym formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: Vetterów 24a-24b, 20-277 Lublin, Polska.
4.W dziale reklamacji zweryfikujemy przesyłkę. Sprawdzimy zgodność otrzymanego formularza reklamacji
z zawartością paczki. Zapoznamy się również z opisem reklamowanego produktu.
5.Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeśli będziemy mieć jakiekolwiek wątpliwości, skontaktujemy się z Tobą.
Potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania?
Wyślij maila na adres eshop@abeba.com. Chętnie odpowiemy na wszelkie wątpliwości.